Re: Installation af debian p@08((

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Ask Holme wrote:
>
> <snip>
> <snip>
>
> Det lyder som en udemærket ide, men jeg tror jeg har en bedre,
> hvis ellers det kan lade sig gøre: Hvis det er muligt at
> overtale lilo til at boote fra et cd-image, kunne det være en
> måde at gøre det på. Jeg sidder for tiden dagligt på en
> fornuftig linie i dagtimerne (2 Mbit), og mangler så bare at
> undersøge størrelsen på den partition jeg kan fjerne uden det
> helt store (swap-part.) - noget der dog venter til i morgen...

Løsningen blev at lave swap-partitionen om til ext2, lægge de
nødvendige images på den, og så køre installationen ad den vej
:-)

Hvor er det dejligt at kunne bruge et pakkesystem der giver
mening. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvor de sidste par
konfigurationsfiler gemmer sig.

Tillægsspørgsmål: Lige nu kører jeg woody, men savner lidt nyere
versioner af enkelte ting. Giver det mening at gå fra stable til
testing, eller kan jeg lige så godt springe på unstable med det
samme (jeg er ikke uvant med at køre bleeding edge...)?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.