Re: Holde øje med en fil og sende en mail når den ændrer sig

Hej igen

Quoting Anders Bruun Olsen <anders@xxxxxxxxxxxxxxx>:

> http://freshmeat.net/projects/traf/?topic_id=861
>
> og ellers så er der flere webcam applikationer der kan sættes til
> at
> reagere kun når noget bevæger sig i de billeder webcam'et tager..

Jeg har kigget på Traf, og det ligner noget jeg kan bruge, og om ikke
andet så gør det da _noget_ af det jeg vil have - så kan jeg selv
bakse lidt videre med det hvis jeg vil have den til mere. Programmet
poller en given fil med et givet interval, og genererer så en slags
rotering af filnavnet. Så kan jeg lave et script der mailer mig
ændringerne engang imellem.

Tak for hjælpen :-)

/Jesper