Re: Tele2ADSL?

Jeg må sige at jeg er positivt overrasket over denne service.
Specielt at de ikke kategorisk nægtede at have noget med Linux at
gøre.

Jeg håber at denne service er lige så god også _efter_ at jeg har købt
deres produkt.

Bare rolig - jeg har kørt med produktet (256 kb) i snart 2 mdr. Det kører, uden problemer overhovedet. Jeg havde et netkort installeret i maskinen, og da teknikeren havde sat modemet op, og kontrolleret at forbindelsen var OK, satte jeg kablet i, startede maskinen, og kunne umiddelbart efter gå på nettet.
mvh Mogens Jæger