Fra: Asbjxrn Morell [mailto:atm@xxxxxxxxxxx]
Sendt: 28. november 2002 15:26
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: [TEKNIK] samba: logon scripts.

Kan man tildele logon scripts efter hvilken gruppe brugeren er medlem af
med
samba? Lidt ligesom pa en NT/Win2k server? Jeg star nemlig og skal
saette en
Server op med 50 brugere... og det er ikke saerligt smart at have 50
logon
scripts at vedligeholde? Jeg kunne godt taenke mig sadan at jeg kunne
have et
logon script til teknik, administration, lager osv...