Re: Raid controller til RH 7.3/8.0

On Fri, Nov 29, 2002 at 03:27:58PM +0100, Robert Vilhelmsen wrote:
> Jeg leder efter en 1 kanals 32-bit PCI raid controller SCSI eller IDE som
> understøttes under Redhat 7.3 eller 8.0.

1 kanals ?? Vil du da sætte en master og en slave på samme kabel ?
Det er en dårlig ide med ide diske. Scsi er lidt bedre.
Jeg vil anbefale en 3ware 7500-2, den tager 2 diske, og kan køre
raid0,1 eller JBOD.

> Må gerne virke med boot cd´ens native drivere, da jeg ikke ved hvordan jeg
> compilere kernen selv. Er der nogle som kan anbefale en ?

Det ved jeg ikke, men den findes en gpl driver i linux kernen.
Den er includeret i debian woody bf2.4, men RH kender jeg ikke.

JonB