Re: SV: Hjemmeserver (VAR: streamingserver)

Lørdag den 30. november 2002 20:20 skrev Thomas Sørensen:
> Hvad sidder i af lydkort? Har du en url til der hvor du har købt
> den. Hvis du går i gang med et netradio projekt vil jeg gerne være
> med. Jamen den lyder jo som om den er maskinen for i hvert fald
> mig. Hvad er prisen hvis man skal havde cdromdrev flus ekstra strøm
> med?

(Jeg fik vist svaret lidt halvt - vi fik lige gæster...)

Lydkortet er integreret i National Semiconductor chipsættet. Det
skulle være sound blaster kompatibelt. Det skulle virke under Linux,
men jeg har faktisk ikke prøvet endnu. Lyd var dog en af grundene til
at jeg valgte netop den boks som jeg gjorde.
http://www.evalue-tech.com/
er URLen til producenten. De har en dansk distributør, men de gider
ikke at handle med private. Du skal være momsregistreret, være god
til at prutte om prisen og lade som om at du har lyst til at bestille
en 50 stykker efter det evalueringskøb du gør nu.
Den model jeg købte hedder ESS-3412.
Kig f.eks. i sslug-misc arkivet d.5 november 2002, hvor jeg svarede
Peter Toft på ca. de samme spørgsmål.
Det skulle dog som privat bruger være muligt, at købe lignende
produkter hos f.eks.:
http://www.thiim.dk
Openbrick vil sikkert ikke være noget dårligt valg, da de gider at
handle med private. Bare det at de gider, at skilte med deres priser,
det er er plus i den branche.

Mvh