Sk�-opl�ger

Hejsa!

Jeg har et lille problem (er det ikke derfor de fleste skrever her ;-)
Jeg har fået liv i min terminal-server, og er ved at koble klienter på
den, men af en eller anden grund vil de ikke synce men min monitors.

Jeg har forsøgt med alle mulig kombinationer mellem 2 klienter og 3
skærme (De skulle alle kunne køre de ønskede 800x600 pixels). Nogle
enkelte kombinationer giver sort skærm/intet billede, resten flemrer
billedet bare.

To af dem kører umiddelbart under WinMe som "Standard skærm", som
tilfældigvis stadigvæk ligger på dens gamle harddisk, den sidste har
tidligere gjort det.

Er der nogen som kan hjælpe? Evt med en mode-line, så jeg kan få liv i
dem?

--
Venlig hilsen / Best regards
	Henning