Re: f�ostfix til at sende dobbelt mail?

On Wed, 4 Dec 2002 14:10:50 +0100
"E. Sjørlund" <es@xxxxxxxxxx> wrote:

> Hvad med at sætte to navne i alias?
>
> mig: migselv enanden
>
> vil gøre at mails til "mig" går til "migselv" og "enanden". Skulle
> virke med fuld adresse på "enanden@xxxxxxxxx", men jeg har ikke
> efterprøvet det

det vil virke fint - problemet er bare at jeg bruger email navne med
f.ex. kl-site@xxxxxxx - altså opretter jeg tilfældige email adresser
hele tiden - og  disse fanges i mit setup (fordi jeg afleverer til
procmail - der så afleverer lokalt) vha. fallback_transport = procmail
og jeg har så oprettet en transport i master.cf der kalder procmail med
brugernavnet klavs - så den ved hvor mailen skal hen uanset brugernavn.

default måden at gøre det på, virkede ikke hvis man afleverede til
procmail :-(

Jeg havde forestillet mig man kunne bruge transports eller noget - så al
mail bare blev videresendt - lidt som hvis jeg havde sat en smtp dæmon
foran der bare sendte mailen videre til 2 andre smtp servere.

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.
						 -- unknown