SV: Terminalprogram

Jeg har minicom. Cu er der ikke noget af (hvad det så end er). Jeg indrømmer
gerne, at jeg er lidt novice udi det her, men minicom vil ikke lege med mig.

---snip---
[root@server root]# minicom
minicom: WARNING: configuration file not found, using defaults
Device /dev/modem access failed: No such file or directory.
[root@server root]#
---unsnip---

Hvad skal jeg så stille op?

/Bernt