SV: SV: Terminalprogram

Det prøvede jeg, og det fik minicom i gang, men den er hele tiden offline.
Den finder ikke min router?
>  har du doc til cisco677 ellers hent den hos cisco, der er forskellige
> ting,der skal sættes op i dit term-program.

Errrmm... Joh, jeg har doc, og jeg har sat minicom op som følger:

      A -    Serial Device      : /dev/ttyS0
?
    ? B - Lockfile Location     : /var/lock
?
    ? C -   Callin Program      :
?
    ? D -  Callout Program      :
?
    ? E -    Bps/Par/Bits       : 38400 8N1
?
    ? F - Hardware Flow Control : No
?
    ? G - Software Flow Control : No

Men stadig uden resultat. Den (minicom) bekendtgør bare, at jeg er
offline?!? Kan det være en hardware-ting? Er der noget, man skal kortslutte?

/Bernt