Er det Lovligt ?

Hejsa alle !

Måske er der nogle af jer Pc`experter som ved noget om det her !?

Kosør medborger hus. Har en gammel pc`er som køre med
Windows 3.11.  De vil så gerne have den pc`er opdateret til
Windows 95.  Jeg har en win95 liggende og vil da gerne give'
medborgerhuset en Installation af win95.

Problemet ligger i om det er lovligt jeg giver medborgerhuset i Korsør
sådan en installation af win95.  Jeg har en licens-nøgle som er betalt
af en ven og han har foræret mig tingene. kan jeg så ikke bare også
forære en opdatering væk !?

Håber Nogen ved noget om det og kan svare.

Med Venlig Hilsen

Thomas Bongo aka. Mysterious nick

Manden som lige har fået nyt Musik øve Lokale
og som nu kan arbejdeviddere på Petanque-rytme
samt sin sang

Follow ups