Re: tv-tuner til Linux

Klavs Klavsen wrote:

> Hvad er det for en model? og vil det sige at du bruger det under Linux
> lige nu - og alt virker - du har bare ikke prøvet fjernbetjeningen?

På fakturaen står der: WinTV Primio FM m Mono FM tuner.
Det har en bt878-chip på, der virker med bttv-modulet.
Det har kørt uden problemer i et år. Jeg husker ikke at jeg havde problemer
med at sætte det op.
Jeg har ikke fået fjernbetjeningen til at virke under Linux, men jeg har
heller ikke prøvet, da jeg ikke har noget at bruge den til.

Thomas