Re: Er det Lovligt ?

> Kosør medborger hus. Har en gammel pc`er som køre med
> Windows 3.11.  De vil så gerne have den pc`er opdateret til
> Windows 95.  Jeg har en win95 liggende og vil da gerne give'
> medborgerhuset en Installation af win95.

 Bare lige for en god ordens skyld;
 denne post hørte måske bedre til i Misc...
 (og så har den ikke så meget med linux at gøre *host*)

 :)

 Mvh Mette
 dena@xxxxxxxxxxxxxxxx
 I think I've got the hang of it now....
 :w  :q  :wq  :wq! ^d  X exit X Q :quitbye  CtrlAltDel
 ~~q  :~q  logout  save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ  ^H
 ^@  ^L  ^[c  ^# ^E ^X ^I ^T  ?  help  helpquit ^D  ^d
 ^C ^c helpexit ?Quit ?q  ^Kx  /QY  sync;halt