Fra: Asbjørn Morell [mailto:atm@xxxxxxxxxxx]
Sendt: 5. december 2002 16:07
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: [TEKNIK] samba (logon scipt.)

Kan jeg ændre det default drev for brugernes homedir? Standard er z: jeg
ville gerne have ændret dette til h:
Mine Windows NT klienter får fint kørt logon script og tilsluttet deres
homedir, men mine Windows 9x klienter får ikke tilsluttet deres
homedir...
Jeg tilslutter et par delte mapper igennem logon scriptet, og brugernes
hjemmebib skulle blive mappet via samba. Men hvorfor sker dette ikke med
win9x?

Mvh.
Asbjørn Morell