Re: ASUS P4B266-E og kernel

>Jeg har installeret Mandrake 9.0 på en klient med et ASUS P4B266-E
bundkort.
>Maskinen starter og kører men... det gør laannggssoommt fordi der ikke er
>understøttelse af den "bridge" som sidder på bundkortet.

Det kan være du ahr samme problem som jeg har haft indtil jeg skiftede
kerne.
Jeg har et ASUS p4b533E motherboard med bla. onboard promise ide RAID
controller
og en I845E, som ikke var understøttet med den 2.4.18 kerne som fulgte med
mdk8.2.
Jeg har opgraderet til 2.4.20-rc2-ac3 nu, og det kører så vidt jeg kan se
godt nu.
(Har ikke lavet decideret benchmark endnu, men ihvertfald væsentlig bedre
end før :-))

Mvh Lars

Follow ups