Re: DMA på harddisk

Det kan det have. Det er blot umuligt at sige hvilken.

Jeg har arbejdet lidt med RTLinux og her målt letency for task. Af en eller
anden mystisk årsag blev latency øget fra ca 7 til 10 uSec.

Ellers skulle det ikke have nogen effekt. Der skulle ikke være noget der
crashede eller andet.

Hilsen Anders

--
    -o)      Anders Gnistrup