Re: mdk90, KDE3 og screenlock

On Wed, 11 Dec 2002, Andrass Ziska Davidsen wrote:

> Never mind, nu fungerer det igen efter en reboot

Men hvis du nu havde brug for at oprette eller ændre en genvejstast i KDE,
er der et fint program til det i Kontrolcentret under Udseende (Look'n'Feel).

Desværre er programmet bare lavet til at have funktion X ligger på tast Y,
hvor jeg godt kunne tænke mig tast Y gør X, så man kunne have flere
genveje, der udførte samme funktion.

Er der nogen som kender et program, der giver denne funktionalitet i KDE?
Eller endnu bedre: generelt i X?

Med venlig hilsen

Ole