Re: dvd afspilning. snavs i højre side af billedet.

On Thu, Dec 12, 2002 at 01:45:08 +0100, Anders Gnistrup wrote:
> Og lige en kommentar til lovforslaget (selvom det hører hjemme under
> IT-poletik)
> Så vidt jeg kan læse er det ikke forbudt at afspille dvd'ere. Men jeg vil godt
> give dig ret i at det er noget af en gråsone politikerne er tæt på at
> vedtage. Men så kan de jo altid kaste problemet videre til retsalen. Det er
> jo set før (og har vi ikke før hørt : jammen det var jo ikke det der var
> meningen med loven)

Computerworld fra 6. dec. har en hel side af deres 2 IT-jurister
som kommenterer forslaget, og så vidt de konkluderer er det ikke
til privat brug forbudt at anvende alternativ software til at afspille
sine DVD. Men hvad gør så et firma der anvender Linux  ?
eller er det også privat brug....

PS.
Er 400 MHz nok til DVD afspilning ?
En K6-2/300MHz er ikke nok hos mig med et billigt GeForce2 MX
men jeg vil prøve at bytte CPU'er så jeg får 500MHz på i stedet.

--
mvh Frank Damgaard  |