Re: Problem med video FPS

Asbjorn Grandt wrote:
> Jeg havde generelt store problemer med FPS i specielt XINE. Jeg fandt
> aldrig en tilfredsstillende løsning.
> Det eneste tidspunkt hvor jeg er istand til at afspille film ordentligt er
> som root :-(

Jeg kender ikke xine, i mplayer uppede jeg cache til 20Mb, og
brugte xvidio extention i fullscreen for at vise filmen.

Jeg har ikke forsøgt at optimere DVD drevet med hdparm.
(Bruger forøvrigt scsi emulering, hvilken muligvis kan gøre
det langsommere end native IDE.)

Jeg har ikke haft problemer, men ellers ville det måske være
smart at renice afspilleren, så den kører med høj prioritet.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk