Re: php/html editor, syntax highlight og ftp upload

Kim Schulz wrote:
On Sat, 14 Dec 2002, Brian Josefsen wrote:

Hejsa

Jeg ELSKER vim, men det kunne sgu v?re rart med en html editor, ikke
wysiwyg der har en lige s? god highlighting som vim, evt. ogs? for
python og sh til CGI scripting, og med mulighed for at browse dirs og
uploade filerne efter editering, findes en s?dan?

Ja vim :o)
Den editor kan alt det der :o)

proev at aabne et dir i stedet for en fil....vupti saa kan du browse det.
jeg har saa lavet nogle mappings som via ncftpput/get kan hente og uploade
filer foer og efter editering.

Ganske laekkert.
alternativt er der bluefish og quanta+...samt vist ogsaa en som hedder
Screem.
Aswedit (html editor) har en udmærket highlight-funktion. Nedit ligeså (på flere syntaxer).

MVH
--
Jon Svejgaard
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK