Re: Erfaringer med energi-rigtig hjemme-server

On Sun, 15 Dec 2002 jimoks@xxxxxxxxxxx wrote:

> Jeg har ingen erfaringer, men siste uke snublet
> jeg over en Dansk hjemmeside
> med positiv omtale fra en mann som
> brukte VIA C3 til hjemmeserver og brukte Linux.
>
> Strømforbruket er det avgjørende her.
>
> Denne ligger på Internet:
> http://www.hardwareonline.dk/vis_test.asp?tID=103&s=1

Jeg kører http://pto.linux.dk på en Via-maskine - en
OpenBrick E - som siger _intet_ da jeg kører unden
harddisk men på CompactFlash :-)
Jeg er meget tilfreds med den.

Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://pto.linux.dk

  "Jeg vil leve i en verden, hvor al kommunikation er
  baseret på frie og åbne standarder, så enhver har
  friheden til at vælge."
   --  Claus Sørensen, 2001