Re: Erfaringer med energi-rigtig hjemme-server

Klavs Klavsen wrote:

>  [SNIP]

> Jeg er lidt for hurtig på aftrækkeren idag :)
>
> Jeg glemte også at fortælle at jeg kører Gentoo fordi jeg der kan
> kompile alle mine programmer med de iflg. freehackers.org optimale
> CFLAGS og CXXFLAGS (sig til hvis du vil have dem).
>
> Udover det har jeg et problem med at manuelt kompile ALT hvad jeg ønsker
> at kompile selv (hvilket jeg dog aldrig gør undtagen når jeg f.ex.
> bygger en rpm eller lign. - jeg bruger ebuild systemet som løser dette
> problem for mig) - problemet er at en uname -a giver at maskinen er en
> [...]

Øv det ser desværre ud til at C3'eren måske ikke er så godt et
valg alligevel. Specielt når jeg tager i betragning af, at den
formentlig kommer til at køre med et par closed-source programmer.

Men tak for oplysningerne, det er guld værd at få den slags
erfaringer. Dem "glemmer" producenterne tit at fortælle om.

Steen