Vedr.: Re: Flere SSL ?

Hej

>Du skal installere dit CA rod-certifikat i Internet Explorer's
>"Trusted Root" certifikat database. Det er IKKE der, den default
>placerer certifikater man bare klikker "Installer" på.

Det sådan set ligemeget hvor jeg ligger i IE, så virker det ikke.
Jeg skal godkende certifikatet hver gang. Vil der være noget fordækt i
at man bruger CA privat key, som server key?

>CA rod-certifikatet er det du bruger, når du (som CA) signerer
>certifikatet for serveren.

Er det noget andet jeg skal se efter f.eks. filplacering?

mvh.

Stig N. Ingerslev
Århus Amt - Informatikkontoret
E-mail: sin@xxxxxxxxx