wordfil sendt fra gnus til outlook.

Hej.

Jeg ved ikke helt om problemet er gnus-relateret eller om det er
Outlookrelateret, men da det drejer sig om problemer med en mail sendt
fra gnus til Outlook, er der jo en vis sandsynlighed for at gnus ikke
leverer mailen korrekt.

Jeg har prøvet at vedhæfte en wordfil til en mail sendt fra gnus. Hvis
jeg sender den til mig selv, og altså henter den igen til min egen
gnus, så ser filen helt fin ud.

Men hvis jeg sender den til en der bruger Outlook, så går det
galt. Mailen kommer frem, og viser at den har en vedhæftet fil, der nu
pludselig hedder noget i stil med ATT00013.DAT - jeg har prøvet at
åbne denne nye fil i OpenOffice, og her kan jeg se at indholdet stadig
er korrekt - det er stadig den vedhæftede wordfil, men den har
åbenbart skiftet navn.

Det er jo lidt uheldigt, da windows jo netop genkender filer via
filnavnet, så nu er det pludselig ikke til at vide at det er en
wordfil.

Kan det være fordi gnus ikke vedhæfter filen korrekt, er det fordi
Outlook ikke er i stand til at læse mailen 'korrekt', eller ligger
fejlen mon et helt andet sted?

--
Mvh,
Ole Tranberg