Re: wordfil sendt fra gnus til outlook.

Ole Kofoed Hansen <okh-linux@xxxxxxxxxxxxxxxxx> writes:

> [...]

Jeg har set det samme med RTF-filer sendt fra Evolution til Outlook.

> Jeg mener at Outlook (og Express) ser på MIMEtypen, og hvis den ikke
> kender den, omdøber den filen til noget i stil med ATTxxxxx.DAT.

Det var også hvad jeg nåede frem til. Vi prøvede også at kigge i den fil
det modtagne brev lå i, og MIME-typen var så vidt jeg husker ikke helt
ude i skoven.

> Hvis den ikke er alt for vildt stor, kan du prøve at sende den til mig.
> Hvis jeg ikke får problemer kan vi give MS skylden. Så kan jeg også se om
> du sender de rigtige headers.

At outlook omdøber vedhæftede filer er efter min mening en fejl i
outlook (eller rettere en fejl i de hoveder hos microsoft der tror de
er i stand til at regne ud hvad en fil hedder på grundlaget af navnet):

.Henrik

--
SSLUG's julekalender - hver dag fra den 1. til den 24. december på
  http://www.sslug.dk/julekalender/