Re: HP USB printer model 3320

----- Original Message -----
From: "Hans Christian Studt" <hcstudt@xxxxxxxxxxxxxx>
To: "s-t >> sslug-teknik" <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Saturday, December 21, 2002 11:35 PM
Subject: [TEKNIK] HP USB printer model 3320

> Hej,
>
> Kvickly har 29.december - 31. december 2002 ovenstående på tilbud til
> 399,95 kr (katalog side 24 bagfra)
>
> http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/un/WF06/18972-236251-236261-14438-75034-75036-84804.html
>
> Mon jeg kan få den til at virke med RedHat 8.0 ?

http://www.hp.com/itrc_pdi/products/pdfs/75034.pdf
Produktbladet sier ikke en kjeft om Linux.

Jeg har en uåpnet Lexmark Z13 til  NOK 200,- og der følger Linux drivere med. (Mandrake RedHat Suse (Suze) Caldera)
Jeg har ikke tenk å ta den i bruk - jeg er spekulant og håper at verdien stiger :-)

Det ligger god økonomi i Sort Hvitt Laserprintere
Lexmark E210 - skriver - S-Hv - laser
En Lexmark med driver til RedHat ligger svakt over NOK 2000,- på Itbutikken.dk

Samsung Laserprinter ML-1210
http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=27399&t=313&l=2&AvdID=1&CatID=25&GrpID=3&s=pl
Komplett.no har en Samsung som ser ut som spitting image av Lexmark for usle NOK 1700,-
Kan det være mulig? Har Norge noe hardware som er billigere enn i Danmark?
Næh - jeg er træt og legger meg til å sove på min nyervervede hodepute fra IKEA til NOK 19,50
og slukker min nyervervede Sparepære 11Watt fra IKEA (NOK 19,-) og drikker den siste rest Cola Light fra Mitt nyervervede
Cognac glass til NOK 4,- fra IKEA. Jeg angrer dybt at jeg ikke kjøpte en ny musematte til NOK 5,- på IKEA.
Jeg klarte bare ikke å konfrontere de sinnsyke fargene og de syge ringene.
Kunne de ikke bare ta tilbake de gamle grå med diskret IKEA trykt på?
Jeg klarer ikke å bli kvitt pengene før Jul. Jeg må jobbe overtid med å støvsuge Internett
for de beste tilbudene. Min veninne får Tevion DVD spiller til Nyttår - sonefri natuligvis.
Pris 90 EURO direkte levert fra Freiburg til Ost-Preussen.
I aften fikk jeg 10 stk pent brukte Ericsson S888 gratis - de virker alle sammen.
I hjørnet står 12 Pentium 1 maskiner pent stablet.
Det er som en Polsk venn sa under kommunismens dager - kapitalismen er tung å bære -
hans bil var stappet til randen med varer klar til hans reise hjem.
Enda godt han hadde Citroen så ikke støtfangeren subbet nedi asfalten.
God Jul.

Mvh
Jim Oksvold