Re: At samle en ny Pc ?

On Sat, Jan 01, 2000 at 10:26:21 +0100, Thomas J. Sørensen wrote:

du bør huuske at rette dit PC-ur til december 2002.

> korslutning udsprunget af øl i et Keybort. Hvor længe maskinen
> var tændt før jeg opdagede skaden vides ikke.
>

> Jeg rensede det gamle Keybort. Turde dog ikke bruge det igen og
> købte et nyt !

Der kan normalt ikke ske noget ved PC med et defekt tastatur
(hvor der kun er kommet Øl i)
Enten virker knapper og lamper eller også virker de ikke eller
nogle knapper virker ikke......

> stykker?
>
> Med cracked - mener jeg korsluttet og gået ned.

De fleste dele virker vel endnu?

Ok, er der hældt Øl ind i strømforsyningen med 230V AC
og 310V DC, så er denne måske gået i stykker og kan måske
have ødelagt andre dele som bundkort, harddiske osv.
Men normallt er der sikring og regulatorer på udgange
så det behøver ikke at være sket noget med resten af PC'en.

mvh Frank Damgaard  |