Re: forskellige distributioner

Hejsa !

Ja mit bud er Du starter med og kigge på Linux Corel.
Bliver Du grebet af det , så er det årtires studeren og Du ved
ikke en dut aligevel !

Men har Du mod og lyst så welkommen til :-)

Opbakningen og frustreningen samt tålmod er en dyd :-)

MVH.
Thomas aja Myst...

~/klip/~

fornemmelse som da jeg
ligesom Microsoft.
bøger. Til gengæld
forbedringer og hvor

> Hvis du ønsker en distribution der ikke skifter så tit, så er
der
> faktisk kun debian tilbage. Jeg har selv kørt med debian i
snart 2 år .
> Inden havde jer prøvet RedHat Mandrake og SuSe, men jeg
skiftede til
> debian fordi de andre var et ræs med at opgradere. Debian
stable har