Re: SV: Port konflikt ! "Slut"

On Thu, Dec 26, 2002 at 13:11:41 +0100, Thomas J. Sørensen wrote:

> Det jeg får leveret er en Pentium 4 2.8 GHz , det eneste den
> ikke har et et godt Lydkort , men heldigvis har jeg et liggende
> som er godt.

Det lyder som om du får en "færdig" kasse med det meste,
og dermed CPU, bundkort osv.
I så fald er der jo ikke så meget at vælge, andet en
evt. ekstra kort/udstyr, og dermed er der heller ikke
så meget at bekymre sig om.

> Port konflikten og crachet blev løst , det bliver hverdag for jer
> professionelle , så jeg trækker mig stille fra trafikken på listen.

det var jo godt at det  blev løst :)

> Håber , at sslug vil bestå uanset kriserne bestyrelsen har.
>
> Sslug listerne giver en mulighed for , at tilegne sig stor viden om
> Linux og Pc`er for folk på alle planer.

For nogle år siden var det meget nødvendigt at
vide hvilken hardware man havde ved brug sammen med Linux.
Specielt ISA kort var bøvæet, og var det ISA-PnP så blev det
ofte endnu mere besværligt.

I dag er linux installation og hardwaregenkendelse blevet langt
lettere for almindelige standardhardware.

--
mvh Frank Damgaard  |