Re: Postfix...?

> Find ud af hvilken mda som blive brugt når den levere post det skal være
> "local" hvis det er /var/spool/mail som du forventer at bruge.(Det kan
> du også se i "/var/log/mail/*"). kig også i /etc/postfix/virtual.cf og
> den ikke blevet defineret.

Jov det virkede fint på hardwaren før installationen af MDK 9.0.
Tidligere MDK 8.1
Hvor ser jeg hvad MDA som anvendes, og hvordan skrues der her?
Jeg har studeret /var/log/mail men finder kun oplysninger om hvem/hvornår
der har været logons

Virtual delen har jeg styr på, men prøver lige i første omgang med domænet
angivet
i myhostname.

Problemet er at post sendt til bruger på serveren ikke transporteres til
/var/spool/mail/bruger

Jeg kan sagtens få imap til at hente herfra fra ex. en win98 maskine.
Er det den mda jeg skal ha` fat i?

>mail_spool_directory = /var/spool/mail
>og
>mailbox_command = /usr/bin/procmail -Y -a $DOMAIN

Er ok.

Venlig hilsen Jan Jensen