Re: Splitte attachments fra mails

On Tue, 31 Dec 2002, Peter Rude wrote:

> Hvis du kigger lidt i det vistnok døde projekt, emailscan
>
> http://emailscan.sourceforge.net/
>
> finder du løsningen. Den lægger netop vedhæftninger over
> i en forud defineret mappe før den aktiverer virusskan.
>
> Dn er skrevet i bash så det er rimeligt nemt at plukke
> den del ud som gemmer vedhæftninger.

Hej igen

Jeg er på vej men har ikke vundet endnu :)
mimeStrip.pl fra http://tjw.org/SpamCop-Procmail-HOWTO/
ser ud til at kunne det - men gemmer jeg min email i
POSTFIL og kører

cat POSTFIL | mimeStrip.pl --out so  --dir /home/pto/tmp/ko

så er "so" og "POSTFIL" ca. ens (der er noget med en
liniedeling) og /home/pto/tmp/ko er tom :-(

jeg havde troet at /home/pto/tmp/ko ville indeholde
de vedhæftede filer men nej.
Min vedhæftede filer er kodet i base64.

Så flere hints er velkomne :)

Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://pto.linux.dk

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win"

- Richard M Stallman