Re: fejl ved arkivering

Kristian Rune Larsen skrev:

Jeg har fået et underligt problem. Jeg ville tilføje et bibliotek til en .tar.gz fil med arkiverings programmet under kde. Jeg ved ikke om processen gik godt eller dårligt, men filen er blevet ødelagt. Når jeg dobbeltklikker på den i konqueror kan den ikke vise de rigtige filnavne men kun fnidder, og hverken gunzip, bunzip eller tar vil kendes ved den. Jeg håber at der er nogle der ved hvad der er sket for jeg har været så dum ikke at tage backup.

Det lyder jo ikke godt.  Hvad siger `file` om filen?

   file fnidder.tar.gz

Jacob
--
"Historien bliver skrevet af vinderne,