Fra: Helge Christiansen [mailto:karin_helge@xxxxxxxxx]
Sendt: 4. januar 2003 17:56
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Sv: [TEKNIK] Partion af SUSE

----- Original Message -----
From: E. Sjørlund <es@xxxxxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Saturday, January 04, 2003 11:28 AM
Subject: Re: [TEKNIK] Partion af SUSE

Jeg ved ikke om du har løst dit problem, men hvis problemet er at du skal
oprette en
swap-partition før du overhovedet kan begynde at installere - så har du da
den mulighed
at du kan downloade hal91 ( http://www.phibo.org/download/tinylinux/hal91/)
og bruge
den diskette til at oprette en swap-partition

MVH

Helge