Re: Andreas Bjerre Overgårds nyhedslæser

On Fri, 10 Jan 2003 15:42:27 +0100, Anders Bruun Olsen wrote:

> Der er en Pan 0.13.3 ude.. måske den ikke crasher for dig?
>
> Desuden er det jo ikke sikkert at han benytter news - mail er jo
> også en mulighed her!
Har lige opgraderet, og resultatet er det samme! Jeg må så blot
konstatere, at jeg ikke kan have fornøjelsen af at læse hans indlæg.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail