Port Konflikt !

hejsa.-:)

Jeg har naturligvis fulgt debatten som ser skervet og  Takker !

Nu skal jeg så til , at samle 2 pc´er til en .

Det jeg ønsker at belyse , er når jeg skal sætte 2 Hd sammen.

Kan jeg så sætten op på en sådan måde at de er ligestillet i Bios, så jeg
altid ved
opstart af symstemenheden . Har valget mellem " ex " C: dervet eller D:
dervet.

Ind til viddere har jeg jo kun erfater , at et drev skal være master dervet.

jeg ville gerne selv beslutte hvergang havd der skal være det der jeg tænder
for !!

( Hvis nogen overhovedet forstår hvad jeg taler om !!"?? )

Mit problem er , at det en drev kun skal indeholde Windåsen xP . Det næste
derv skal så køre Linux..xx.. vertion , plus Windows..xx. vertion!.

Nogle gange har jeg brug for , at starte  Linux drevet først og andre gange
gidder jeg ikke vride hjernen og vil så bare spille ex. tfc-counter-strike.

kan jeg stille de 2 Hard-diske-drev ind så systemenheden v. opstart giver
mig valgmuligheden
henholdsvis til C: eller D: drev. ??

Altså behøver abselut ind-stille jumperene bag på Hard-diskene  til en
master og en sekundary ??

Skulle jeg sige mere lige nu ville jeg vist måske udrinde i vrøvl, så jeg
røver lige stille og starte med denne her mail !

Med Venlig Hilsen
Thomas aka Myst ...

Follow ups