Re: Brother laserprinter under linux (mandrake)

On Sun, 12 Jan 2003 12:48:55 +0100
Anders Gnistrup <agn@xxxxxxx> wrote:
> Har du bygget din egen kerne?
>
> Hvis du har mangler du nogle moduler, nemlig parport_probe modulet.
> Det er et kerne modul som du åbenbart ikke har med.
>
> Hvis du ikke har lavet din egen kerne er jeg dig svar skyldig. Da
> burde problemet have været løst i mandrake.

jeg har fundet fejlen. parport_probe er deprecated og skal slet ikke
bruges mere(nu er parport og parport_pc rigeligt). Det var blot fordi
jeg manglede og få opdateret perl-MDK-common pakken sammen med
drakxtools (jeg kører jo cooker og i denne er der kommet en helt ny
version af drakeconf og underliggende programmer).
Den er nu inde og virker kanon - omend den er ret hurtig til at sige at
et billede eller lignende er for stort til ram og derfor er blevet
skaleret ned til en ringere kvalitet (og dette fortæller den på en
ekstra side som den printer ud.

forresten nogen der ved hvordan man kan få den op og køre 1200x1200dpi?
Jeg kan kun få den i 600x1200dpi med den driver som printerdrake
anbefaler.

MVH
Kim