SV: SV: Mail - alt til et domæne til samme bruger (stjernealias)

Iiiiih altsåååå!

Jeg har nu erstattet alias-localdelivery med mailgate1 (en lokalt oprettet
bruger), og mail til domænet (plaintext.dk) skulle jo så gå derhen.
mailgate1 skal vha procmail sende mails adresseret til bernt@xxxxxxxxxxxx
videre til den lokale bruger bhj.

Det gør den bare ikke. Det ser ud til, at instruktionen
"plaintext.dk:mailgate1" i "var/qmail/control/virtualdomains" simpelthen
bliver enten bypasset eller overruled af noget andet?!?

En mail sendt til bernt@xxxxxxxxxxxx bouncer med flg. fejlmeddelelse:

---snip---

<bernt@xxxxxxxxxxxx>:
Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)

--- Below this line is a copy of the message.