Re: Særmelding fr sslug-teknik

Jon Svejgaard wrote:
Jørgen Heesche wrote:
...........  skip .............

 >  man
 > burde kunne markere en mail uden at den åbnes.
Det kan man godt i Netscape; under listen over mails i den aktive folder
er der et felt der ligesom er "skraveret". Et klik på det folder mail-oversigten ud (fjerner indholdsruden) og mails bliver herefter først åbnet ved dobbeltklik på mailen. Så kan du administrere dine mails som du vil.

MVH

Jeg er ikke sikker på at du har ret. Jeg tror at mailen er åben selvom du skjuler indholdsruden. Dobbeltklik popper et ekstra indholdsvindue op, uanset om indholdsruden er skjult eller synlig.

Mvh
Jørgen Heesche