Re: *Komplet* backup af alt

Preben Mikael Bohn skrev:

> Hej John, tak ska' du ha' :-)
>
> Jeg kan se at det bruger rsync, så dukker der to spørgsmål op: Hvordan
> forholder rsync sig til åbne filer, og er det en fordel at bruge rsync på
> et lokalt system?

Nej, det er der ingen grund til !!!

> Når jeg har rsync'et til et andet dir på mit lokale system, skal jeg
> alligevel pakke det hele ned i en fil, så spørgsmålet er om det ikke er
> hurtigere med det samme at komme det ned i denne fil...

Jeg havde nu tænkt mig noget alá, at efter du har snarket med din sysadmin
og har fået lov, skulle du starte det op på dit arbejde så den hentede det
med det samme!

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
http://www.adilock.dk/~john/