Gentoo 1.4 rc2 install -- emerge smadre sig selv.

Hejsa

Jeg har siddet hele aften og prøvet at lægge gentoo ind på en maskine.
Problemet er at 1.4 rc2 (og rc2 vist også) kommer med glibc 2.3.1 og en
bunke dynamisk linkede binaries. Desværre er der det sådan at når man
laver bootstrap eller emerge system, idet hele taget større emerge
install operationer så loader emerge nogle default indstillinger og
overskriver min make.conf, så jeg kan ikke ændre i dens indstillinger.
Dette burde jeg jo kunne overleve, men nej for i de nye versioner
kompiler emerge som standart stable pakke!! Ok, fint nok hvis bare ikke
at stable udgaven af glibc er 2.2.5 som bliver smidt ind oven i glibc
2.3.1 resultat: INTET virker, flere af de andre libs bliver også
overskrevet, er der nogle der ved hvordan jeg kan undgå at gentoo smadre
sig selv ?

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver

Follow ups