Re: SV: OT: Harddisk spørgsmål

On Mon, Jan 27, 2003 at 00:16:41 +0100, Esben Tærsker wrote:

> Det vil jeg mene. Jeg har lige investeret i en Maxtor 80 GB hvor noget
> af teksten på fakturaen lyder: "Fluid Dynamig Bearing Motor (Silent)".
> Så vidt jeg husker fra min engelskundervisning betyder "silent" stille..:)

Men pas på, maxtor har også sorteret nogen diske fra som "B" diske
som ikke er så lydløse, de sælges til store kunder som normalt
kan anvende dem steder hvor det ikke gør noget at det støjer
en lille smule. Jeg ved desværre ikke hvordan de er mærket,
men man kunne risikere at de sælges som "billig" tilbud.

--
mvh Frank Damgaard  |