Re: Terminal Server, delt kalender.

Ask Holme wrote:

> Hejsa
>
> Jeg har nogle brugere, som kører på en terminal server, dvs. teknisk
> set sidder alle brugerne på samme maskine, med forskellige logins.
> Jeg vil gerne give dem en delt kalender hvor de kan have fælles
> aftaler etc. denne skal helst kører via ximian hvis ikke så via et
> andet native program, jeg er ikke interreseret i phpgroupware eller
> andet web snask. Jeg har kikket omkring, men jeg kan ikke finde
> noget brugbart som kan fås gratis -- kroupware er på et lavt stadie
> og dens måde at gemme kalender information på er så grim at jeg ikke
> [...]

finger har en funktion der ligner det du ønsker dog på et meget
primitivt plan nemlig ved at lade tekstfilen .plan fremvise
finger i funktion kan ses her http://koen.dk/finger.png
Dette er formodentigt en af de ældste implementering af delte
kalendere.
.plan kan selvfølgeligt genereres automatisk.

--
Daniel Udsen
Jorden gik under i går