Re: Segmentation Fault ved reboot/halt

On Friday 31 January 2003 15:17, Frank Nørvig
(frank.norvig@xxxxxxxxxxxxxxxx) wrote in <b1e0ik$7e0$1@xxxxxxxxxxxx>:

> Jeg har netop erfaret at hvis vi starter RedHat med single-processor, så
> virker alt perfekt.
>
> Gad vide om RedHat har problemer med understøttelse for multi-processor
> når det er Xeon CPU'er eller SE7500 bundkort?

Prøv lige at indsætte 'noapic' i /etc/lilo.conf's append-linie. Jeg har
f.eks.:
append="hdc=ide-scsi noapic"

Der *har* været svære problemer med APIC og SMP-kerner på visse systemer. Om
det stadig er tilfældet generelt ved jeg ikke, men jeg er i hvert fald nødt
til at slå det fra på mit dual 1000MHz PIII system.

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List