Re: Jeg kan ikke finde linuxforum.dk

Hans Christian Studt wrote:

> Og nu 2 minutter senere kan jeg også komme i gennem - man kan godt gå
>  hen og blive lidt paranøia - med alle de problemer jag har haft (se
> andre tråde).
Hvis det er EFTER at du har rettet resolv.conf så de andre ting stadig
virker, kommer man nok tilbage til at kigge lidt nøjere på din
forbindelse generelt. DEt KUNNE være noget så enkelt som et sygt stik
på et netkabel, som giver dårlig forbindelse.
Hver gang jeg flytter min firewall et par centimeter, skal jeg igennem
en større recovery-proces, fordi TDC's netkabel ikke sidder særlig godt
i netkortet.

MVH
--
Jon Svejgaard