hentning af filer til apt-get med en windows-maskine.

Jeg har en Debian maskine, som jeg gerne vil have opdateret. Jeg
har gjort det et par gange før, men da jeg kun har et 56K modem går
det meget langsomt. Jeg har adgang til en windows-baseret
maskine, der er forbundet til internettet med en højhastigheds-
forbindelse.

Hvordan får jeg dannet en liste over de filer som apt-get vil hente til
en opdatering, men også kun listen. Denne liste vil jeg så flytte over
på windows-maskinen og fra den hente dem hjem med ftp. Til det
formål vil det muligvis være det letteste hvis den fulde sti til filerne
fremgik af listen.

Det burde være nemt at gøre, men jeg har endnu ikke fundet en
løsning der kan lave listen.

Er der nogen der kan hjælpe mig med en "grydeklar" løsning. Hvis
løsningen er så enkel at svaret bliver "RTFM" så i det mindste,
hvilken og hvor omtrent løsningen ligger.

Med venlig hilsen
Axel Egeløv