Re: OggEnc giver 'hak' i lyden mellem to numre

> Hvad mener du 100% med et lille hak?

Det er svært at beskrive. Som om den holder en lille pause mellem to numre.

> Hvor i filer er det?

Mellem to numre, dvs. mellem to ogg-filer.

> Hvilket setup har du mellem pc&stereo?

Intet, udgangen fra lydkortet er bare sat til et par højtalere med indbygget
forstærker.

> Jeg må havde mere info eller en af de filer du har lavet
> men umidelbart lyder det underligt.

Jeg kunne vel godt sende dig slutningen af den første og starten af den næste,
hvis du er interesseret, men det kommer nok til at fylde et par kilobytes hvis
det er i orden?

Med venlig hilsen Preben
--
This message has been made up using recycled ideas and language constructs.
No plant or animal has been injured in the process of making this message.