Re: Openbrick E - Erfaringer ?

On Tue, 4 Feb 2003, Carsten Skov wrote:

> Tusind tak for linket. Det må prøves ;-)

Jeg kan anbefale Debian. Den ruller fint nu.
Vil du have CompactFlash eller Harddisk?

Jeg skal nok få skrevet en installationsvejledning
snart hvis det har interesse,

At installere Mandrake kan lade sig gøre (efter sigende
fra Frankrig) - men jeg opgav og gik efter Debian :)

Står maskinen på nettet er det ret fedt at køre apt-get
til alt system-installation :-)))

> Mvh
> Carsten

Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://pto.linux.dk

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.