Re: Skærmopløsnings problem

On Thu, 6 Feb 2003, Søren Soltveit wrote:

> Hej.
>
> Jeg ændrede min skærmopløsning i Redhat 8.0 til en tilstand som åbenbart
> ikke kan fungere. Min skærm kommer derfor blot med en fejl når jeg
> starter GUI til Redhat. Hvordan løser jeg dette problem?

Boot i runlevel 3 og sæt skærmopløsningen tilbage til det, som virkede.

Hvis du vil have mere præcis hjælp, vil jeg anbefale at du giver en mere
præcis fejlbeskrivelse.

Her er en flok spørgsmål at have i tankerne, når du har problemer.

1) Hvad virkede?
2) Hvad lavede du om?
3) Hvad lavede du det om til?
4) Brugte du et konfigurationsprogram til at lave det om?
4b) Hvis ja, hvilket?
5) Hvordan prøver du at starte det?
6) Hvilken fejl får du?

Med venlig hilsen