Re: skærm inverterer sig selv med jævne mellemrum

God dag Daniel,

Fredag den 7. februar 2003 18:55 kvad du:

> Det virkede med 8.2 og den gør det meget markandt ikke i konsol.
> Det er ikke kde da fejlen også optræder i windows managere som twm.
> Hvad kan der værre galt og endnu vigtigere er der andre måder at
> løse problemet end at gå tilbage til mandrake 8.2

Hvis du med konsol mener ude i den ikke-grafiske tekst-baserede
konsol.
Hvis det kun er i grafisk modus det sker og det er alle WMer der har
problemet kunne det tyde på at det har noget med X at gøre.
Har du prøvet at tygge dig igennem X-dokumentationen for at se hvad
man kan sætte X til at gøre?
Måske er et eller andet spøjst slået til i X.

Hilsen Johnny :o)