Re: RH8.0: Kernel 2.4.20 build fejler

--- Henrik Bork Steffensen <hbs@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
wrote:
> Du er vel klar over at du kan snyde lidt ved at
> springe "make bzImage"
> over hvis du kun har tilføjet / fjernet moduler i
> configurationen.

Det er selvfølgelig logisk når du nu siger det! Tusind
tak :-)!

> Hvis du finder det skyldige modul så vil jeg da
> gerne vide hvilket
> det drejer sig om.....

Will do. Jeg er i gang med en "seek and
destroy"-manøvre, så jeg vender tilbage.

> Anyway fik du Kylix op at køre?

Jo, med kernel 2.4.19 og 2.4.20 har jeg foreløbig
ingen problemer haft. Det går ikke så hurtigt på en
266 MHz maskine, men sådan stille og roligt :-). Jeg
har lært at "-ns" for at undgå splash-screenen er en
god ting for det tager en 3-4 minutter at starte op
(Enterprise-versionen _er_ langsom til at starte, selv
på Windows).

-- Jan